Ana Sayfa Lila Sırlar Markalar Alışveriş
merhaba, ben makyajımda gözlerimi önplana çıkartmayı seviyorum. dolayısıyla ruju açık renk kullanmak gerekiyor. yokmuş gibi duran ruj arıyorum ama bir türlü istediğim gibisini bulamıyorum. bu konuda ne önerirsiniz?
Anonim

Merhaba,

Yokmuş gibi duran en doğal ruj seçenekleri:

Inglot’un İkili Gloss’larından No: 43

Inglot Dudak Renklendirici ve Parlatıcı No: 21

Paladio’nun “Herbal Tinted Lip Balm Cotton Candy” dudak balmı

Pastel Ruj No: 20 ve No: 55

Flormar Pretty Color No: 31 ve 05

Clinique Creamy Nude No: 03

Golden Rose creamy No: 53

Christian Dior No: 314

Estee Lauder Barely Nude Creme

Bourgois Ruj No: 42

Sally Hansen Lip Inflation Extreme No: 40

Lancome Absolue Classic No: 250

Ten rengi rujlar dudakları geri planda tutmak için iyi bir yöntemdir ancak çok mat ve pudralı olmaması gerek…

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

merhaba Ayşenur Hanım, göğüsleri toparlamak için bir sürü ürün var piyasada. bunlar gerçekten etkili mi, yoksa tek yol estetik operasyon mu? kozmetikler etkiliyse tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı?
Anonim

Merhaba,

Göğüsler evet kozmetiklerle ciddi olarak toparlanabilir ama inanın bunun için en az 3-4 ay düzenli ürünleri kullanmanız gerek ki sonuçları 3.cü veya 4.cü ayın sonunda görmeye başlayasınız!

Açıkçası, bitkisel östrojen içeren kremlerle göğüsler dolgunlaşır. Sorun irileştirmek ise, evet irileşir. Sorun şu: Östrojen almayı bıraktığınızda eski haline döner. Bu sizin şahsi seçiminizdir. Ömür boyu bunlarla dolgun göğüsler yapmak. İkinici sorun göğüs derisinin elastikiyetini kaybetmesi sorunu. Sarkık göğüsler yani… Evet bunu da ciddi anlamda toparlayabilirsiniz. Sabrınızın selametinin 4 ay sonunda geleceğine inanıp, hiç aksatmadan sabah ve akşam 2 ürünü kullanmaya devam ederseniz.

“Ne kadar toparlanır?” diye sorduğunuzu düşünüyorum :) Yaşınız 30 altındaysa deri daha çabuk yeniler. Ama şunları da unutmayın:

1- Uzun süren diyetlerle ciddi kilolar verip -veya yüksek kilolu hamilelik- sarkma oluştuysa jimnastik ile desteklerseniz göğüs bakımı daha iyi sonuçlar verecektir.

2- Göğüs jimnastiği, yüzme, doğru sutyen seçiminin de diriliğe önemli katkısı olur.

St. Herb markasının sonuçları kanıtlanmış iyi göğüs ürünleri vardır.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

merhaba ayşenur hanım the lift bi kür maskesimidir yoksa ihtiyaç anındamı kullanılır bilgi verirmisiniz
Anonim

Merhaba,

The Lift anında uygulandığı bölgeye spor yaptıran, kas çalıştıran bir ürün. Spor yaptıkça karnınız dümdüzdür. Bırakırsanız zamanla yağ gelip yerleşir. Bu maskeye bakarken işleyişi hakkında bunu aklınızda tutmanızı rica edeceğiz. Sürekli kullanıldığında kalıcı etkili evet! Ama sporu bıraktığınızda, biyolojik olarak “yaş alma” deri altında devam edecektir. Kullandığınız süre “hayattan çalmak” oluyor biraz. İhtiyaç anında kullanabildiğiniz, anında deriyi ışıltılı gergin, diri yapan etkisi yüzünden özel günlerde de kullanabilirsiniz.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

Merhaba Ayşenur Hanım Ben 30 yaşındayım ve karma bir cilde sahibim maalesef su tüketimim günlük 1 litreyi geçmediği için özellikle kış ayları burun kenarları çene ve alın bölgem kuruyabiliyor Bu kurulukta çenemde sivilcelenme oluyor yinede Yazın ise bu bölgelerde hafif hissettiğim bir yağlanma oluyor göz kenarlarım da mimik izlerim başladı artık ve dudak kenarlarımdaki üzgün kadın görünümü veren çizgiler daha da belirginleşti Bana cilt bakımı için neler önerebilirsiniz Saygılar
Anonim

Merhaba,

Sizin cildinizin yağ/su dengesi bozulmuş. Hem karma olup hem de dediğiniz bölgelerde kuruluklar olması bunun göstergesidir. Lütfen deterjan (kazıyıcı) madde içermeyen doğal bir temizleyici kullanın. Jel sabun değil. Bu sizin ilk kurtarıcınız olacaktır. Cilt PH’ını doğru seviyeye getirmek için de nemlendiricinizi fluid (akışkan) yapıda seçin. Kremsi yapıda değil. Yağdan çok, nem dengesini kurmaya çalışmalısınız. “Avene Hydrance Optimale 20 SPF legere” sizin işinize yarar içeriktedir.

Sivilcelenmenin sebebi de budur. Kurumuş üst deri gözeneğin de daralmasına ve içindeki yağın cilt yüzeyine çıkamamasına sebep oluyor. Yatıştırıcı maskeler, nem maskeleri banyo sonrası derinin rahatlaması için iyi olacaktır. Yazın güneş ışınları yağ salgısını etkilediğinden yağlanma önceleri azalır gibi görünür ama güneşle temas 2-3 gün süreklilik kazanınca yağlanma artar.

Kuru cilt su kaybetmiş cilt kabuk kat yerleri oluşturur. O “üzgün kadın” dediğiniz çizgiler de 30 yaşında maalesef belirginleşebilir. Pco Mask ile 1 kutu kür yapın. Derinin yağ/su dengesi 1,5 ayda yeniden yapılanır ve kırışıkların çoğu silinir. Sonrasında haftada 1 kez Pco yaparak devamlılığını sağlayabilirsiniz.

Not: Güneş koruyucu 20 SPF içerdiğinden size bahsettiğim Avene krem üzerine ayrıyeten güneş koruyucu kullanmanıza gerek yoktur.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

ben 42 yaşında karma cildi olan anonim bayan:):)sizi 5 gün önce actıvar kırem araken tanıdım ve çok sevdim,çünkü tarafsız ve paylaşımcı yapınız çok etkiledi beni.ürün konusunda en iyi sölenen markaları kullanıyorum,10 yıldır yaz kış güneş korumasız güne başlamam ama yinede bi önceki yazdığım sorulardaki sorunları yaşıyorum.pco maskeyi kullanıcam ama göz için ayrı maskesini kullanmam gerekirmi SEVGİLER
Anonim

Merhaba,

Teşekkür ederim. Tarafsız olmasam, eczanelerde satılan ürünleri tavsiye eder miyim? :) Önemli olan sorunu belli hanımların doğru ürünü kullanabilmeleri. İnanın reklamı çok olan kozmetik satın alınıyor. Ama kimse gerçekten onun cildine uyuyor mu diye bakmıyor alırken!

Pco Mask tüm yüzü, göz altı ve üstleri de dahil kapladığından göz için ayrı maske almanıza gerek yok. 12 maskelik kür kutusu 1,5 ayda bitecek. Bittikten sonra göz altları için olan maskeleri haftada 1-2 kullanarak etkinin devamlılığınız sağlayabilirsiniz.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

Merhaba , ben 17 yaşındayım Cildim çok yağlı bu sorun saçlarımda da var ayrıca yüzümde bir sürü siyah nokta ve sivilce var ne yapabilirim ?
Anonim

Merhaba,

Hormonal denge düzene girene kadar cildinin fazla yağ salgısı olması gayet normal. İyi bakarsan, bu dönemi derin ileride de sağlıklı kalacak şekilde atlatırsın. Birinci dikkat edilmesi gereken şey, deterjan gibi söken sabun ve jellerle sakın yüzünü yıkama! Sen yağı kazıdıkça, derin “aman yağ salgım, korumam gitti. Hemen daha çok salgılayayım” diye biyolojik bir komut alır :)

Demek ki cilt bakımında yağ salgısını dengelemeye çalışman gerek:

1- Çok iyi (kazımadan temizleyen) bir temizleyici köpük veya losyon ile sabah akşam sileceksin.

Bu temizleyici, yağ tabakasına gün içinde yapışan tüm kiri tozu arındırmalı ama yağ salgını tahrik etmemeli.

Rare Blossom’un yüz köpüğü mesela… Huiles&Baumes’in yük temizleme toniği mesela, Bioderma’nın Sebium H20 temizleme suyu mesela…

Eğer sağlıklı bir temizleyiciyle düzenli temizlersen, yaşıtların siyah noktalarla dolanırken senin pırıl pırıl bir cildin olur. Bu birinci şartın. Unutma: TEMİZLİK.

2- Gün içinde ve geceleri de yağ salgılarını dengeleyen bir krem kullanman gerek. Avene Cleanance Emulsion Regulatrice et Matifiante gibi mesela…

3- Haftalık bakım dediğimiz haftada sadece 1 kez, tercihen banyo çıkışı, deri yumuşamışken peeling yap, ardından bir kil maskesi. Bu kadar! Unutmadan: Maskeyi yıkadıktan sonra her zaman yağ salgısı düzenleyici kremini sür.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

neutrogena 'nın temiz icerikli mi?
Anonim

Merhaba,

Kozmetik rehberiniz, bağımsız kozmetik analiz sitesi www.cosdna.com veya www.ewg.org/skindeep/ adresinden tüm dünyada satışta olan tüm kozmetiklerin içeriğinde zehir olup olmadığını siz görebilirsiniz. Benim “iyi” veya “kötü” dememden daha dürüst bir yol inanın. Kanserojen veya tahriş yapan maddeler olup olmadığı kırmızı ile belirtilmiştir.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı

Merhabalar, lilakutuda güneş koruyucu hiç bi ürün göremedim,ilerleyen zamanlarda olacak mı acaba? ayrıca kredi kartıyla taksit imkanı sunarsanız bizce daha iyi olacak :(
Anonim

Merhaba,

Bu markalarla da, bankalarla da görüşmelerimiz sürüyor :)

Sevgiler…

yaz kıs dudagımızı nemlendirip koruyabilecegimiz bir lip balm öneriniz var mı :)
Anonim

Merhaba,

Eğer sadece bakım istiyorsanız önerimiz: http://www.lilakutu.com/urun/organik-zeytin-agacindan-super-besleyici-dudak-kremi-15-ml-

Veya… http://www.lilakutu.com/urun/dudak-bakim-kremi-12-gr-

Hem dudaklarınızın bakımını yapmak hem de renklendirmek (renk seçenekleri ve UV filtresi var) istiyorsanız da bu ürünü önerebiliriz: http://www.lilakutu.com/urun/palladio-herbal-tinted-lip-balm-champagne

Sevgiler…

merhaba 42 yaşındayım cildim karma yanaklarımda kuruluk var ama cildimde beyaz yağ bezeleri oluşmaya başlad.göz altlarımda ve dudak üstünde kırışıklık var,renk tonumda farlılık ve lekelenme var.Ayşenur hanım cildimin bu yapısına göre ürün tavsiye etmenizi rica edicem temizleme ürününden maskesine kadar olursa sevinirim SEVGİLER
Anonim

Merhaba,

Beyaz yağ bezeleri, cildinizi çok kuruttuğunuzda üst tabakadan yüzeye çıkış yapamayan yağ salgılarınızın gözenek içinde birikip sertleşmesinden olur.

Genelde sabunu çok kullanan karma ciltlerde karşılaşılan bir sorun. Temizleyicinizi doğru seçin hepsi geçer zamanla. Rare Blossom’un temizleme ve makyaj çıkarmada kullanılan Organik temizleme toniğini kullanın. Durulama da gerektirmez tonik de zamanla deri rahatlayacak ve kozmetkleri emme kapasitesi de artacaktır. Sabunla yıkamayın. Jel? Hayır!

Lekelenmeler, güneş koruması yeterli olmayan -yahut hiç olmayan nemlendiriciler- yüzünden oluşmuş tur. Belki de hiç nemlendirici kullanmadınız…Bilemiyorum. Ama 42 yaşında leke/kırışık/nem ve deri dokusunun aydınlatılması için ciddi bir disiplinli kullanımla 2-3 aya ihtiyacınız var.

Kozmetiklerle cildinizi gayet iyi toparlayabiliriz. Elbet 20 yaş derisi olmaz ama çok düzeltilebilinir. Ancak ömür boyu (evet ömür boyu) 30 SPF içeren bir nemlendiriciye devam etmezseniz lekeler yine çıkacaktır. Ve her çıkışında daha koyu ve derin lekeler olduğundan açılması daha zorlaşacaktır.

Kozmetik kâr etmeyince ecza ürünleri ve hidrokinin gibi açıcılar denenir. O da kâr etmezse bitkisel peeling… O da kâr etmezsa kimyasal peeling… Hepsi denenip hala lekeler derinlerde görünüyorsa lazer. Ve tüm bunlardan sonra hassaslaşmış, incelmiş,her ürünü kullanamayan alerjik yorgun bir ciltle başbaşa kalınır.

Şimdi sanırım gözünüzü epey korkuttum! İyi ama gerçek budur. İzlenen yol aynen budur lekelerde.

Size bir bakım planı yapıyoruz şimdi:

- Sabah akşam Rare Blossom’tonikle deriyi silip temizliyorsunuz.

- Serum olarak AHA glikoiklerle deriyi yavaşça soyan “OHT Hydrating rebuilding 30ml Leke Serumu”nu kullanın. Bu serum cildin lekeli yerini yavaş yavaş soyacaktır. Endişelenmeyin.

- Serumun üzerine sabahları Avene’nin Hydrance Optimale Legere 20 spf kremini kullanın

- Akşamları yine temizleyip önce serumu sürün. Ardından Huiles&Baumes markasının 24/24 intensive kremini.

- Haftalık bakım olarak, haftada bir peeling yapın. Üzerine Activar Maske uygulayın.

Yahut Pco Mask ile bir kutu kür yapın bu bakımlarla beraber yürütün. Ciddi ilerleme sağlarsınız.

Unutmayın Pco Mask haftada 2 kez yapılmalı ve maskeden sonra deriye 6 saat su değmemelidir. Pco Mask’ı gece uygulayıp yatmanız ve 6 saatlik süreyi uyurken geçirmek en akıllıcası :) Pco Mask yaptığınız geceler başka hiçbir ürün sürmeyin yüze.

Sevgilerle,

Ayşenur Yazıcı